Dullemond, Kees, Schotsman, Rob - Belang van de Klant Centraal - POD editie

succesvolle transformatie van 'eigenbelang' naar 'klantbelang'

Omschrijving

Ondernemingen in de financiële dienstverlening stelden groei en rendement centraal; bestuurders hebben een graaicultuur gecreëerd en adviseurs deden aan misselling. Rode draad in dit gedrag volgens wetgever en AFM was dat eigen belang van financieel dienstverleners en adviseurs boven het belang van de klant werd gesteld. Daar moest een bedrijfscultuuromslag worden gerealiseerd. Van productgerichte en provisie gedreven verkoop naar een persoonlijke klantgerichte dienstverlening. Het belang van de klant dient in deze nieuwe dienstverlening centraal te staan in het handelen van een organisatie. De wet- en regelgeving voor financieel dienstverleners rond het AFM-thema Klantbelang Centraal is explosief gegroeid. Soms niet altijd even duidelijk en begrijpelijk. Dit heeft tot veel vragen geleid bij financieel dienstverleners. Wat is dat precies klantbelang centraal? Welke wettelijke vereisten zijn er allemaal? Hoe moet ik dat implementeren in mijn bedrijf? Deze en nog ruim 60 andere vragen worden in dit boek beantwoord. Zodat er een overzicht en diepgaand inzicht verkregen wordt in het hoe en wat van "klantbelang centraal handelen". Zowel op het gebied van de wetgeving, als op het gebied van de organisatorische consequenties voor de financieel dienstverleners.

Niet leverbaar
Dit boek is niet meer beschikbaar Wenslijst Stel een vraag
Dit boek is niet meer beschikbaar Wenslijst Stel een vraag
Schrijver
Dullemond, Kees, Schotsman, Rob
Titel
Belang van de Klant Centraal - POD editie
Uitgever
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar uitgave
2013
Taal
Nederlands
Pagina's
Gewicht
153 gr
EAN
9789013121469
Afmetingen
210 mm x 148 mm x 7 mm mm
Bindwijze
Paperback / softback
Druk
U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!

Rubrieken

Boekstra