Basisboek bedrijfskunde

een inleiding in management en ondernemerschap

Omschrijving

Het Basisboek bedrijfskunde geeft een breed inzicht in de bedrijfskunde en bedrijfseconomie.Het behandelt op een toegankelijke en praktische wijze alle aspecten die voor een goede bedrijfsvoering van belang zijn, zoals:strategie en organisatie van een onderneming; marketing; operationeel management; Financieel management.Deze derde druk is geactualiseerd en nog toegankelijker gemaakt voor startende ondernemers.Zo is het starten van een onderneming nu de invalshoek voor het onderwerp nancieel management. Het boek is bovendien rijk geïllustreerd met actuele praktijkvoorbeelden van Nederlandse ondernemingen. Dit alles maakt van het Basisboek bedrijfskunde een uitstekende inleiding in management en ondernemerschap.Het Basisboek bedrijfskunde is bedoeld voor studenten in het hoger onderwijs in de studierichtingen Bedrijfskunde, Ondernemerschap, Small business management,Bedrijfseconomie en Commerciële economie. Daarnaast is het zeer geschikt voor (startende)ondernemers.Het Basisboek bedrijfskunde staat onder redactie van Sytse Douma, die aan de Universiteit van Tilburg werkt als hoogleraar en hoofd van het departement Organisatie en Strategie en daarnaast voorzitter is van de raad van commissarissen van Accell Group NV.

Niet leverbaar
Dit boek is niet meer beschikbaar Wenslijst Stel een vraag
Dit boek is niet meer beschikbaar Wenslijst Stel een vraag
Schrijver
Titel
Basisboek bedrijfskunde
Uitgever
Academic service
Jaar uitgave
2009
Taal
Nederlands
Pagina's
336
Gewicht
593 gr
EAN
9789039525807
Afmetingen
241 mm x 172 mm x 20 mm mm
Bindwijze
Paperback / softback
Druk
U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!

Rubrieken

Boekstra