Goldenberg, Jacob, Boyd, Drew - Inside the box

kaer je creativiteit voor de beste resultaten

Omschrijving

Het cliché van brainstormsessies is: we moeten alles wat we nu weten loslaten en outside the box denken om creatief te zijn. Maar als je echt wilt innoveren kun je het beter anders aanpakken. De creatiefste en vernieuwendste ideeën ontstaan juist als je je beperkt tot wat je al kent en daar op een nieuwe manier naar kijkt - inside the box. Wat zou er bijvoorbeeld gebeuren als je een essentieel onderdeel van je product weglaat? Of als je dat onderdeel vermenigvuldigt? Drew Boyd en Jacob Goldenberg ontwikkelden hun verrassend eenvoudige methode op basis van jarenlang onderzoek. In dit boek laten ze zien hoe je aan de hand van vijf technieken op een heel systematische manier nieuwe ideeën kunt ontwikkelen. En dat het werkt blijkt uit de vele praktijkvoorbeelden; onder meer Johnson & Johnson, Procter & Gamble en Philips maakten al met succes gebruik van hun methode.

Niet leverbaar
Dit boek is niet meer beschikbaar Wenslijst Stel een vraag
Dit boek is niet meer beschikbaar Wenslijst Stel een vraag
Schrijver
Goldenberg, Jacob, Boyd, Drew
Titel
Inside the box
Uitgever
Business Contact
Jaar uitgave
2013
Taal
Nederlands
Pagina's
Gewicht
385 gr
EAN
9789047005377
Afmetingen
230 mm x 150 mm x 17 mm mm
Bindwijze
Paperback / softback
Druk
U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!

Rubrieken

Boekstra