Jongen, Wijnand - Het einde van online winkelen

De toekomst van retail die altijd verbonden is

Omschrijving

De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In 'Het einde van online winkelen' laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things, 24 uur per dag verbonden zijn.Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Winkels moeten met nieuwe businessmodellen komen om een plek te veroveren in een wereld die steeds meer gedomineerd wordt door marktplaatsen en platformen. Ze moeten transformeren in digitale netwerkorganisaties waar de menselijke maat weer centraal staat.Wijnand Jongen geeft aan de hand van talloze inspirerende voorbeelden een ultiem overzicht van de trends en ontwikkelingen die het retaillandschap in rap tempo veranderen. Hij schetst een helder beeld van de toekomst, waardoor dit boek onmisbaar is voor iedereen die wil weten wat de detailhandel en de dienstensector te wachten staat.Lezers van dit boek kunnen de e-boekversie gratis downloaden! In het boek staat de code.

Niet leverbaar
Dit boek is niet meer beschikbaar Wenslijst Stel een vraag
Dit boek is niet meer beschikbaar Wenslijst Stel een vraag
Schrijver
Jongen, Wijnand
Titel
Het einde van online winkelen
Uitgever
Business Contact
Jaar uitgave
2016
Taal
Nederlands
Pagina's
256
Gewicht
578 gr
EAN
9789047009948
Afmetingen
230 mm x 151 mm x 24 mm mm
Bindwijze
Paperback / softback
Druk
U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!

Rubrieken

Boekstra