Meer en meer mensen gebruiken een iPad voor hun werk, bijvoorbeeld om snel een afspraak in de agenda te zetten, een herinnering in te stellen of online te vergaderen. Daarnaast is het zeer gemakkelijk om met aanvullende apps Office-tekstbestanden, -presentaties en -spreadsheets te maken.In dit handige stap voor stap boek leert u zakelijke apps downloaden en hiermee werken. Ook komt het synchroniseren en delen van uw bestanden aan de orde. Hiervoor zijn diverse apps en programma's beschikbaar zodat u op uw iPad en op uw pc kunt werken aan eenzelfde document. Ook het plannen van projecten en bijhouden van gewerkte uren houdt u eenvoudig bij via een app.Wist u dat u ook direct vanaf uw iPad op uw pc kunt inloggen en werken? Dit is handig om bijvoorbeeld even iets op uw pc op te zoeken. Verder leert u hoe u accounts op sociale media zoals Twitter, Facebook en LinkedIn bijhoudt zodat u ook via uw iPad contact kunt onderhouden met uw klanten.Dit wordt allemaal besproken in dit handige en onmisbare boek!Een greep uit de onderwerpen:*agenda en contactpersonen beheren*zakelijke apps downloaden*werkzaamheden en projecten plannen*creëren en openen van Office-bestanden*bestanden synchroniseren en delen*verbinding maken met de pc*contacten onderhouden via sociale media*videobellen met Skype*presentaties vertonen via een beamerGeschikt voor: Alle iPads met iOS 8 en hoger. Ook geschikt voor iOS 9