Rood, T. - Tekstboek

handboek voor tekstschrijvers

Omschrijving

Tekstboek is hét leerboek voor commerciële communicatie. Wat zijn de geheimen achter een succesvolle advertentie, een scorende verkoopbrief of een populaire website? Hoe kom je tot goede ideeën en hoe werk je ze uit? Journalistieke teksten, speeches, bedrijfsfilms: alle media die bedrijven en organisaties kunnen inzetten, komen aan bod. Op de praktijk gebaseerd, soepel geschreven en met een grote hoeveelheid concrete tips: het tekstboek is de beste start voor schrijvers die hun stijl of structuur willen verbeteren. Tijl Rood is tekstschrijver, schrijver en journalist. Hij schreef voor de Volkskrant, Trouw, Elan, Viva, Money, Esquire, Playboy, Elegance, Man en vele andere tijdschriften. Hij was hoofdredacteur van relatiemedia van Randstad en VNG. Hij ontwikkelde en beheerde websites voor Randstad en ROC Amsterdam e/o. Hij maakte tv-commercials, radiocommercials en printadvertenties voor onder andere Ikea, Gall & Gall, Vogue, ANWB, Deco Home. Zijn romans verschijnen bij uitgeverij Bert Bakker. Tijl Rood verzorgt sinds 1995 schrijfcursussen voor de post-hbo-opleidingen van de Faculteit voor Communicatie en Journalistiek van de Hogeschool van Utrecht en voor medewerkers van de Rabobank, De Nederlandsche Bank, Ministerie Vrom, NS en andere bedrijven.

Niet leverbaar
Dit boek is niet meer beschikbaar Wenslijst Stel een vraag
Dit boek is niet meer beschikbaar Wenslijst Stel een vraag
Schrijver
Rood, T.
Titel
Tekstboek
Uitgever
SWP
Jaar uitgave
2003
Taal
Nederlands
Pagina's
160
Gewicht
272 gr
EAN
9789066655355
Afmetingen
220 mm x 160 mm x 10 mm mm
Bindwijze
Paperback / softback
Druk
U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!

Rubrieken

Boekstra