Oostra, Rolf, Slaa, Sjoerd - HANDBOEK STRATEGISCHE MARKETING

Omschrijving

Handboek Strategische Marketing biedt actuele theorie, in combinatiemet direct toe te passen praktische handvatten bij het ontwikkelen enimplementeren van de marketingstrategie. Het boek geeft een fundamenteelinzicht en is opgebouwd in vier modules:* strategisch profiel van de onderneming,* analysefase van het strategische marketingplanningproces,* de strategiefase van het strategisch marketingplanningproces van deorganisatie,* de operationaliseringfase van het strategisch marketingplanningproces.In de tweede druk van het Handboek Strategische Marketing wordt onder meeraandacht besteed aan social media, de nieuwe kijk op businessmodellen, nieuwemogelijkheden van marktonderzoek en andere nieuwe inzichten in marketing.Het Handboek Strategische Marketing laat je als lezer zelf meer nadenken overde context waarin je de theorie kunt gebruiken en zet je aan tot het vergrotenvan zelfstandig denken en zoeken.

Niet leverbaar
Dit boek is niet meer beschikbaar Wenslijst Stel een vraag
Dit boek is niet meer beschikbaar Wenslijst Stel een vraag
Schrijver
Oostra, Rolf, Slaa, Sjoerd
Titel
HANDBOEK STRATEGISCHE MARKETING
Uitgever
Uitgeverij Stili Novi
Jaar uitgave
2012
Taal
Nederlands
Pagina's
466
Gewicht
1283 gr
EAN
9789078094319
Afmetingen
249 mm x 173 mm x 30 mm mm
Bindwijze
Paperback / softback
Druk
U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!

Rubrieken

Boekstra