Met ongekende snelheid verdwijnen bestaande winkels en organisaties van naam. Tegelijkertijd ontstaan talloze succesvolle "lean en mean" internet ondernemingen. En daar blijft het niet bij. We staan pas aan het begin van een tijdperk dat groter zal zijn dan de industriële revolutie: de internet revolutie. Elk bedrijf, groot of klein en in iedere branche, gaat de enorme impact van het internet ondervinden. Bestaande verdienmodellen moeten op de schop en zonder een adequate internetstrategie lopenbedrijven de kans niet te overleven. Hoe ziet een succesvolle internetstrategie er uit en hoe ontwikkel je die? Hoe maak je een 'traditioneel' bedrijf gereed voor het internettijdperk zodat het kan concurreren met een flitsende internet start up? Hoe pak je dat zowel intern als extern aan? Zelfs als het lijkt alsof je de boot hebt gemist kun je met dit boek het tij nog keren. Ons boek beschrijft de belangrijkste 'topics', met concrete voorbeelden, die relevant zijn voor ieder bedrijf bij het bepalen en uitvoeren van een succesvolle internet strategie.