Postma, Paul - Anatomie van de Verleiding - POD editie

neuromarketing succesvol toegepast

Omschrijving

Nu al tweede druk! Anatomie van de Verleiding Neuromarketing succesvol toegepast Nieuw! De 3 methoden die toegang geven tot het brein - Neuromarketing geeft een blijvende voorsprong aan managers die over hun eigen schaduw heen springen - Waarom weinig informatie leidt tot betere beslissingen - Het brein maakt rare fouten waar jij gebruik van kunt maken - Jij herkent wanneer intuïtie wel en niet bedriegt - Je leert hoe jouw informatie anderen overtuigt "Neem met dit boek vandaag direct een voorsprong op je collega's en concurrenten." Max Kohnstamm Stichting Reclame Marketing Paul Postma Marketing Consultancy B.V. (PPMC) te Nieuwegein, het organisatieadviesbureau voor commerciële vraagstukken, is in 1987 door Paul Postma opgericht. PPMC adviseert bedrijven en organisaties bij keuze en uitvoering van hun commerciële strategie. Daarbij is de fact based neurobenadering zoals beschreven in dit boek leidend. PPMC behoort tot de top 3 marketing- en businessconsultancy bedrijven in Nederland, gemeten door TNS NIPO onder klanten van deze diensten, samen met McKinsey en de Boston Consulting Group. Tot de klanten behoren ondernemingen uit Nederland, Frankrijk, Engeland en de Golfstaten. www.ppmc.nl

Niet leverbaar
Dit boek is niet meer beschikbaar Wenslijst Stel een vraag
Dit boek is niet meer beschikbaar Wenslijst Stel een vraag
Schrijver
Postma, Paul
Titel
Anatomie van de Verleiding - POD editie
Uitgever
Adformatie Groep
Jaar uitgave
2013
Taal
Nederlands
Pagina's
Gewicht
400 gr
EAN
9789491560125
Afmetingen
242 mm x 158 mm x 14 mm mm
Bindwijze
Paperback / softback
Druk
U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!

Rubrieken

Boekstra