• Home
  • Rubrieken
    • Studieboeken
    • Novelle
    • Oorlog
    • Streekromans
    • Strips
    • Eten en drinken
    • Wijnen
    • Sport
    • Reizen
    • Fietsen
    • Kunst
    • Muziek
    • Bijbels
    • Zwangerschap
    • Solliciteren
    • Informatica
    • Politiek
    • Gezondheid
    • Alle categorieën
  • Top 60
  • Over Boekstra
  • Veel gestelde vragen
  • Contact
  • Inloggen
  • Change language
Uitgebreid zoeken

Uitgebreid zoeken

Lagae, Wim - WINST OF VERLIES? DE SPONSORMATCH

Schrijver Lagae, Wim
Titel WINST OF VERLIES? DE SPONSORMATCH
EAN 9789054724421
Taal Nederlands
Uitgever Arko Sports Media BV
Jaar uitgave 2020
U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!
Pagina's
Afmetingen 218 x 145 x 15 mm
Gewicht 286 gram
Bindwijze Paperback / softback
Voorraad-status Op voorraad.
Prijs € 19,95

Plaats in winkelwagen Plaats in wenslijst Stel een vraag

Omschrijving

Het coronavirus heeft veel bedrijven en organisaties besmet en doet de sport- en vrijetijdssector op zijn grondvesten schudden. Het klassieke businessmodel staat meer dan ooit onder druk, waardoor sport-, cultuur- en vrijetijdsorganisaties zich nog beter in de markt moeten zetten. In Winst of verlies? De sponsormatch worden de mogelijkheden van sponsoring als financieringsbron voor verenigingen en als marketinginstrument grondig doorgelicht. Hoe kom je tot de ideale match? Want dat is natuurlijk de droom van iedere merkverantwoordelijke én fondsenwerver: het spelen van de perfecte match, die tot unieke maatschappelijke en commerciële terugverdieneffecten leidt. Wat zijn voorbeelden van een sprookjeshuwelijk en welke managementlessen kunnen we hieruit trekken? In de meeste gevallen is echter sprake van een doorsneematch. In dit verstandshuwelijk kunnen beide partijen leven met het gelijkspel van de tegenprestaties die ze elkaar verstrekken. Hier staat voortdurend het koele rekenwerk centraal. Maar het kan ook aardig fout lopen. Wanneer spreken we van een mismatch tussen sponsor en gesponsorde, die onvermijdelijk in een echtscheiding resulteert? Winst of verlies? De sponsormatch vertrekt vanuit de sponsorpraktijk om tot pertinente vragen, heldere oplossingen en handige managementtips te komen. Het is een must-read voor iedere sport- en cultuursponsor met een toekomstvisie. Ook de bestuurder van een sport- of cultuurvereniging die zijn of haar businessmodel in vraag durft te stellen in de huidige, snel wijzigende marktcontext, zal aan de hand van de vernieuwende inzichten een duurzaam concurrentieel voordeel opbouwen.
Lagae, Wim - WINST OF VERLIES? DE SPONSORMATCH Lagae, Wim - WINST OF VERLIES? DE SPONSORMATCH