Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen

Bekkers, Marleen, Mandour, Yoursi

Omschrijving

Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt. Ook deze derde, volledig herziene druk van Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (inmiddels al 15.000 exemplaren verkocht) biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat er direct mee gewerkt kan worden. Met online beschikbare interactieve worksheets en checklists van de modellen.Yousri MandourYousri Mandour is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Hij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategieën voor organisaties in pde profit en non-profit sector.Marleen BekkersMarleen Bekkers is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Zij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategieën voor organisaties in pde profit en non-profit sector.
€ 45,50
Paperback
 
In de winkelwagen Bestel vandaag,
ontvang het binnen 5 tot 8 werkdagen.
Wenslijst Stel een vraag
In de winkelwagen Vandaag voor 20:00 besteld,
vandaag verzonden.
Wenslijst Stel een vraag
Gratis verzending vanaf
€ 19,95 binnen Nederland
Schrijver
Bekkers, Marleen, Mandour, Yoursi
Titel
Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen
Uitgever
Boom
Jaar
2016
Taal
Nederlands
Pagina's
300
Gewicht
639 gr
EAN
9789058754530
Afmetingen
241 x 171 x 21 mm
Bindwijze
Paperback

U ontvangt bij ons altijd de laatste druk!


Rubrieken

Boekstra